خرید روغن ترانس

روغن ترانس از انواع روغن های پالایشگاهی است که کاربرد آن به عنوان عایق و خنک کننده است. این روغن ویژگی های الکتریکی، فیزیکی و شیمیایی دارد و در دو نوع کلی عرضه می شود. با گذشت زمان این روغن کیفیت خود را از دست می دهد و کارکرده قابلیت بازیافت دارد. اسقاط کالا با خرید روغن ترانس کارکرده در تهران با بهترین قیمت به چرخه بازیافت آن کمک می کند.

 

اسقاط کالا مرکز خرید روغن ترانس است. این مرکز در تمام نقاط تهران خریدار روغن ترانسفورماتور کارکرده، خریدار روغن سوخته ترانس و خریدار روغن ترانس مازاد بر نیاز شماست. چنانچه قصد فروش روغن ترانس را دارید، کافی است با این مرکز تماس بگیرید، تا اسقاط کالا با بهترین قیمت آن را از شما خریداری کند.

روغن ترانسفورماتور چیست؟

روغن ترانسفورماتور از انواع روغن های پالایشگاهی است. با توجه به تولید این محصول در داخل، امکان خرید روغن ترانس به آسانی در ایران فراهم شده است.

مهمترین کاربرد این روغن به عنوان عایق و خنک کننده است. نقش عایق در این روغن به منظور جلوگیری از خوردگی قطعات مختلف دستگاه است.

این روغن اگرچه با نام روغن ترانسفورماتور یا روغن ترانس شناخته می شود، ولی در خنک کاری و عایق کاری انواع وسایل الکتریکی در صنایع مختلف کاربرد دارد.

در نهایت این روغن به عنوان حمل کننده ضایعات تولید شده در اثر کارکرد دستگاه به خارج از محیط دستگاه نیز کاربرد دارد.

مشخصات روغن ترانسفورماتور خوب

روغن ترانس برای داشتن این کارایی ها لازم است که ویژگی هایی داشته باشد. قبل از خرید روغن ترانس بایستی به این ویژگی ها توجه کنید:

  • ویسکوزیته یا غلظت پایین
  • جرم پایین
  • چسبندگی پایین
  • ضریب دی‌الکتریک بالا
  • قابلیت بالا در انتقال حرارت
  • نقطه اشتعال بالا
  • دارا بودن مقاومت مخصوص بالا
  • خلوص بالا و عدم وجود ذرات معلق
  • سازگاری با دیگر اجزای ترانسفورماتور
  • عمر طولانی
  • ترکیبات شیمیایی که بایستی فاقد سولفور خورنده باشد و اسیدیته پایین و متناسب با سیستم داشته باشد
  • عدم ته نشینی یا به اصطلاح لجن شدن
  • دارار بودن نقطه ریزش پایین

ترانسفورماتورهای صنعتی برای خنک کردن قطعات نیاز به روغن ترانس دارند

انواع روغن های ترانسفورماتور

یک روغن ترانس خوب بسته به شرایط کاری و مشخصات سیستم مورد نظر، میتواند متغیر باشد. در اینجا به برخی از انواع روغن ترانس اشاره می کنیم.

به طور کلی دو نوع روغن ترانسفورماتور وجود دارد:

  • روغن ترانس بر پایه پارافین
  • روغن ترانسفورماتور بر پایه نفت

هر یک از این دو نوع روغن ترانس دارای مزایا و معایب خود هستند. به عنوان مثال، روغن ترانسفورماتور پارافینی به نسبت روغن ترانس نفتی رسوب دهی نسبتاً بالایی دارد ولی در مقابل دیر اکسیده شده و عمر بالایی دارد.

خرید روغن ترانس پارافینی برای مناطق گرم و همچنین برای ماه های گرم سال مناسب تر است. این مرکز در تمام نقاط تهران خریدار روغن ترانسفورماتور کارکرده، خریدار روغن سوخته ترانس و خریدار روغن ترانس مازاد بر نیاز شماست.

خرید و فروش روغن ترانس

هر چند یک روغن ترانسفورماتور خوب می تواند عمر بالا داشته باشد ولی به هر حال پس از مدتی، تعویض روغن ترانسفورماتور کارکرده، و یا روغن ترانس دسته دو با روغن نو ضرورت دارد.

روغن های کارکرده و یا سوخته اگرچه مستقیماً قابل استفاده نیستند ولی می توان با جداسازی اجزای آنها در صنایع دیگر استفاده کرد. همچنین امکان تصفیه و بازیافت برخی از این روغن ها و برگرداندن آنها به چرخه مصرف وجود دارد.

با این توصیفات و با در نظر گرفتن خطرات و دشواری های ناشی از انبار روغن های معدنی و قابل اشتعال، فروش روغن ترانس کارکرده با ملاحظات اقتصادی، ایمنی و زیست محیطی همخوانی دارد.

مراکز خرید روغن ترانس با خرید روغن ترانسفورماتور دسته دو از شما مصرف کننده گرامی و با بازیافت و بازگرداندن آنها به چرخه مصرف، در راستای کاهش هزینه های اقتصادی و زیست محیطی تولید آنها می کوشند. با بازیافت روغن ترانس می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد

قیمت خرید روغن ترانس

قیمت خرید انواع روغن ترانس در تهران توسط اسقاط کالا، بسته به نوع و کیفیت روغن متغیر است. برای کسب اطلاع از قیمت روغن ترانس، قیمت روغن سوخته ترانس و قیمت روغن ترانس رکتیفایر از طریق شماره تلفن های موجود در همین سایت با همکاران ما در ارتباط باشید. این مجموعه تمام ضایعات را به صورت نقدی خریداری می کند ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که اسقاط کالا خریدار نقدی ضایعات در تهران می باشد.

اسقاط کالا مرکز خرید روغن ترانس

اگر چنانچه قصد فروش روغن ترانسفورماتور خود را دارید، اسقاط کالا به عنوان خریدار روغن ترانس کارکرده و خریدار روغن ترانسفورماتور در تهران در خدمت شماست.

مرکز ما خرید روغن ترانسفورماتور و خرید روغن ترانس دسته دو را در سریعترین زمان و با بهترین قیمت توسط بهترین خریدار ضایعات در سراسر تهران انجام می گیرد.

امتیاز دهید ...
قیمت روز ضایعات مس در بازار
خریدار ضایعات فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
.