ضایعات آهن کیلویی چنده

 آهن قراضه یکی از مهم ترین منبع فلزی برای کوره قوس الکتریکی، قراضه ها می باشند. این محصولات موجب زیان به زندگی و محیط زیست انسان ها می گردد، جهت جلوگیری از خراب شدن محیط زیست بهترین است ضایعات آهن را بازیافت کرد. ما شما را در این مقاله با انواع ضایعات آهن، بر اساس نوع و درجه بندی و همچنین قیمت آنها آشنا میکنیم.

ضایعات آهن آلات چیست؟

به ضایعات فولادی کربن ساده، یا به زبان ساده به مواد آهنی که بازیافت پذیر باشند ضایعات آهن می گویند. بنابر این مواد دور ریخته شده در خودرو سازی یا ضایعات ساختمانی که قابلیت بازیافت را دارد از ضایعات به حساب می آید.

آهن قراضه از محل دور ریز ضایعات حاصل از خودرو سازی، ضایعات اماکن عمومی، پرس کاری، خطوط تولید فولاد سازی و  . . .تامین می شود.

انواع ضایعات آهن

انواع ضایعات آهن که شامل 1: ضایعات فلزی 2: ضایعات غیر فلزی 3: ضایعات الکترونیک و الکتریکی 4: محصولات فلزی و غیر فلزی.

تعاریف استاندارد آهن قراضه و وجود ضمانت اجرا ، جهت اجرای آن در سطح کشور، توسط فعالان می تواند این مشکل را بر طرف کند.

قیمت هر کیلو ضایعات آهن

ضایعات آهن نه فقط در محیط های صنعتی بلکه در نواحی مسکونی نیز پیدا می شوند. آهن قراضه از پسماند های مهم ساختمان سازی می باشد، که خرید و فروش آن در بازار خیلی مهم است.

قیمت هر کیلو ضایعات آهن به زمان و محلی که در آن جا قرار دارد بستگی دارد. گفتیم مواد قابل بازیافت را که دور ریخته اند، ضایعات می گویند. اسقاط کالا خریدار ضایعات آهن در کلان شهر تهران تمام ضایعات شما را به صورت نقدی و یمجا خریداری می نماید.

قیمت ضایعات آهن سنگین

فرقی که بین زباله ها و ضایعات، وجود دارد، ارزش پولی آن ها می باشد، که ضایعات دوباره به چرخه تولید باز گردانده می شوند و ارزش پولی دارند اما زباله ها فاقد ارزش پولی هستند.

ضایعات آهن از آن دسته ضایعاتی می باشد که به طبعیت ضرر زیادی وارد می کند و باز یافت آن بهترین کمک به طبیعت می باشد از همین رو ممکن در صورتی که می خواهید از قیمت روز ضایعات آهن اطلاعات کافی داشته باشید می توانید با مجموعه اسقاط کالا تماس بگرید.

قیمت روز آهن ضایعات به وقت و مکان آن جا بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای هر کیلو آهن بیان کرد، و قیمت آهن ضایعات با توجه به عوامل گوناگون مانند قیمت بازار بستگی دارد.

ضایعات آهن خشک، و نرم، مثل قطعات خودرو، سرشاخه پروفیل، و . . . را بر اساس قیمت روز، ضایعات آهن در بازار خرید و فروش می کنند. این محصولات نیز همانند طلا و ارز، به قیمت روز معامله می شوند. البته نه قیمت نوسانی روزانه، بلکه شاید هر چند ماه یک بار، قیمت این محصولات تغییر کند.

مزایده فروش ضایعات آهن

امروزه ضایعات آهن، در کشور های پیشرفته، ضمن طبقه بندی، تمیز و مرتب، جدا کردن آنها، به صورت پودر درآمده، و با افزودنی های مورد نیاز در صنعت قطعه سازی، بسته بندی می شود، و به فروش می رود. اما در کشور ایران برای ذوب کردن آن ها در کوره ها کاربرد دارد.

بهترین گزینه برای فروش ضایعات آهن این است که بدون شرکت در مزایده ها که بسیار زمان بر می باشد ضایعات خود را به اسقاط کلا بفروشید، این مجموعه تمام ضایعات آهن شما را در محل با بالا ترین قیمت به صورت نقدی خریداری می نماید.

مزایده ضایعات آهن را فراموش کنید!!

ما کلیه ضایعات آهن شما را بصورت یکجا و نقدی در محل خریداری می کنیم.

قیمت ضایعات آهن تهران

انبارهای ضایعات آهن سنگین و سبک ، همه چیز را بر اساس وزن به فروش می رسانند. بنابراین قیمت ضایعات آهن نیز بر اساس واحد کیلو صورت می گیرد. اما عملکرد قطعه، مثلا اگر موتور باشد، در قیمت گذاری تاثیر دارد. مجموعه اسقاط کالا خریدار ضایعت آهن و همچنین خریدار ضایعات ریل راه آهن براساس قیمت روز از شما خریداری می نماید.

سخن آخر 

در این مقاله به شما خوبان اشاره کردیم که قیمت ضایعات آهن، بستگی به زمان و محل آن قسمت بستگی دارد. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، شاید برای آن ها این سوال پیش بیاید که، چند سال دیگر قیمت آهن ضایعات کیلویی چنده؟

آیا قیمت ضایعات آهن سنگین، افزایش می یابد یا نه؟ و به یقین، کسانی که نیز در کار مزایده فروش ضایعات آهن هستند این سوالات برایشان پیش می آید. مجموعه اسقاط کالا بهترین خریدار ضایعات در تهران می باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)
,
خرید ضایعات ریل راه آهن
خرید ضایعات سرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
.