مرکز خریدار روغن سوخته و برگشتی

در اکثر صنایع، کارخانجات، رستوران ها و مراکز آشپزی هر روز حجم زیادی از روغن سوخته حاصل می شود که ضرورت یافتن یک خریدار روغن سوخته را برای صاحبان این صنایع بااهمیت و اجتناب ناپذیر می سازد.

یک مجموعه خریدار روغن سوخته که از تجربه بسیار زیادی بهره مند است، می بایست بتواند تمام روغن های سوخته را در کوتاه ترین زمان و با بهترین شیوه های بارگیری حمل و نقل، به مرکز خرید روغن سوخته جا به جا نماید. این روغن ها در بیشتر اوقات از کارخانه های ذوب فلزات، نیروگاه ها و همچنین مراکز تعویض روغنی گردآوری شده و بعد از طی فرآیندی به منظور بازیافت دوباره وارد چرخه تولید خواهد شد.

روغن سوخته منابع گوناگونی دارد که از جمله آن ها می توان به تعویض روغنی ها، شرکت های ذوب فلزات و معدن کاری، نیروگاه های برق و غیره اشاره داشت. با توجه به این که روغن سوخته یکی از مواد تشکیل دهنده  نفت است، می توانیم این ماده ارزشمند را در پالایشگاه ها بازیافت کرد. مجموعه اسقاط کالا برای یاری رساندن به محیط زیست در عرصه خرید روغن سوخته فعالیت شایانی دارد. خریدار روغن سوخته از جمله مباحثی است که در این مقاله می خواهیم در مورد آن مطالبی را ارئه دهیم.

بهترین مرکز خرید روغن سوخته

در صورتی که روغن سوخته ها بدون برنامه ریزی و بلا استفاده در محیط زیست باقی بمانند، هم موجب بروز سوانحی مثل آتش سوزی خواهند شد و هم به علت این که مواد سمی ای می باشند برای محیط زیست بسیار خطر ناک هستند. یکی از مراکزی که در حیطه خرید انواع روغن های سوخته از جمله روغن سوخته خودرو مشغول به فعالیت است، مرکز اسقاط کالا می باشد. در صورتی که در پی بهترین خریدار روغن سوخته هستید حتما با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. این مرکز در عرصه خرید ضایعات کامپیوتر نیز فعالیت گسترده ای را دارد.

روغن سوخته چیست؟

روغن سوخته به روغن معدنی گفته می شود که در طول مصرف به علت از دست دادن خاصیت اولیه یا آلوده شدن با سایر ناخالصی ها دیگر قابل استفاده نیستند.

خریدار روغن سوخته در تهران

روغن سوخته ماشین در تعویض روغنی ها، خدمات ناوگان خودرویی و گاراژها، نمایشگاه های اتوموبیل حاصل می شود. این نوع روغن سوخته، قابلیت اشتعال فراوان و حاوی مواد سمی است که متشکل از روغن دنده، روغن انتقال، روغن موتور، روغن هیدرولیک می باشد. همچنین مقدار قابل توجهی روغن سوخته از خودروهای سنگین، حاصل می شود. مجموعه اسقاط کالا در تهران که کی از بهترین مراکز و مجموعه ها در حیطه خرید روغن سوخته است حاضر به خرید انواع روغن سوخته در تمام نقاط این کلان شهر می باشد.

خریدار روغن سوخته در کرج

همان گونه که پیش از این گفته شد مرکز خرید روغن سوخته اسقاط کالا اضافه بر این که در همه نقاط تهران خرید روغن سوخته را انجام می دهد، در شهر کرج نیز در این عرصه فعالیت دارد. افرادی که قصد فروش روغن سوخته را دارند، در هر قسمت از شهر کرج که مشغول هستند می توانند با این مرکز تماس بگیرند، اسقاط کالا همه روغن سوخته ها از جمله روغن سوخته خوراکی، ماشینی، صنعتی را می خرد.

 

بازیافت روغن سوخته چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟

بازیافت روغن سوخته به ماندگاری محیط زیست یاری رسانده و همچنین موجب اشتغال زایی گسترده نیز خواهد شد. تصفیه روغن های سوخته و پالایش دوباره آن ها، به منظور روان کاری، پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی، آب بندی و غیره مناسب است.

انواع روغن سوخته ماشین، روغن سوخته خوراکی، روغن سوخته انواع خودروها و غیره را می توان طی فرایندهایی در شرکت های مربوطه یا پالایشگاه بازیافت کرد. مدیریت روغن سوخته بسیار مهم و ضروری است چراکه حمل و نقل آن باید به طور صنعتی صورت پذیرد. اگر این روغن سوخته ها به شکل اصولی و صحیح اداره نشود و یا این که دفن آن ها به شکل صحیح انجام نگیرد، می تواند اثرات مخربی را روی محیط زیست رقم بزند.

در سالیان دور نخست روغن ها توسط فیلتر، تصفیه شده و سپس دوباره از آن ها به عنوان سوخت بهره برده می شد. در این روند هیچ کدام از آلاینده ها از بین نمی رفت و این سوخت برای خودروها قابل استفاده نبود. در کل این روغن به عنوان سوخت استفاده می شد. در حال حاضر پروسه تصفیه پروسه تصفیه تغییرات زیادی کرده و پیشرفت های قابل ملاحظه ای در آن انجام شده و همه ناخالصی ها از روغن تفکیک شده و در پالایشگاه ها به روغن  مناسب برای خودروها تبدیل می شود.

اجزای روغن سوخته

اجزای اصلی این سوخت متشکل از روغن پایه، دوده کربنی، محصولات اکسیداسیون و به جای مانده های فلز است. حجم بسیاری ادتیو به کار می روز تا خاصیت های عملکردی ویژه ای به روغن منتقل شود. در طول استفاده، این ادتیوها اثر خود را از دست داده و روغن نخواهد توانست تا وظایف خود را به طور صحیح انجام دهد و به روغن سوخته تبدیل می شود، همچنین در طول بهره وری از روغن فلزکاری و روغن روانکاری، در نتیجه ساییده شدن فلزاتی به آن ها افزوده خواهد شد. برخی از آن ها اضافه های کلر، کربن، روی، سولفور، فسفر، سرب، آهن، آلومینیوم، آرسنینک، نیکل، مولیبدن، کروم و غیره هستند. حجم این عناصر با توجه به نوع روغن مشخص می گردد.

آلودگی های روغن سوخته

برخی از آلودگی ها نظیر حلال های کلرینه در زمان ذخیره سازی یا در طول مدت استفاده با هدف گرد آوری، به داخلروغن سوخته وارد می شوند. مراحل مختلف بازیافت روغن سوخته عبارت است از:

  • آبگیری

فیلتر کردن روغن سوخته سرد و افزودن مواد شیمیایی و بعد از آن رد کردن روغن داغ از فیلتر پرس می باشد.

  • حرارت دهی

ممکن است همه روش های تصفیه روغن های کارکرده بین ۷۰ الی ۹۰ درصد ناخالصی های این روغن را تصفیه کرده و سپس آن را مثل حالت اول خود بازگرداند.

 شیوه های بازیابی روغن سوخته

جهت بازیابی روغن های سوخته سه روش وجود دارد که عبارت است از:

  • تصفیه با اسید
  • روش تقطیر کامل
  • تصفیه با خاک رنگبر
  • تصفیه روغن سوخته با کمک روش تقطیر
  • روش تین فیلم یکی از روش های مرسوم در میان ایرانیان در خصوص تصفیه روغن است. به علت تمیزی و مقرون به صرف بودن، این نوع تصفیه از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و اکثر تولید کنندگان از این روش برای تغییر دادن روغن بهره می برند. با استفاده از این روش هیچ گونه ضایعاتی بر جای نمی ماند.

در روش تین فیلم روغن سوخته به ستون تقطیر وارد شده و با روش سیرکولاسیون و بویلرینگ حرارت دهی می شود و با شیوه وکیوم بخارهای متصاعد شده گرد آوری می شود که بر طبق حرارت های مختلف مواد گازوییل، روغن پنجاه پایه و روغن هیدرولیک پایه حاصل خواهد شد.

ماشین آلات تصفیه روغن سوخته:

برای تصفیه روغن های سوخته به یک سری ماشین آلات خاصب نیاز است که در ادامه بیان می شود:

  • مخازن ذخیره سازی
  • سیستم جذب
  • لوله و شیرآلات
  • برق و ابزار دقیق

مزیت های روش تقطیر در مقایسه با دیگر روش ها

روش تقطیر در قیاس با سایر روش ها از مزایایی برخوردار است که در ادامه ذکر می شوند:

  • همسو با چهارچوب و استانداردهای زیست محیطی
  • فواید اقتصادی بالا
  • تبخیر در دمای پایین
  • بازدهی بالای تولید
  • ضرایب انتقال حرارتی بالا
  • افت فشار کم در زمان تبخیر
  • حذف و کنترل مواد سمی و بد بو
  • نگه داشتن کیفیت و خواص روغن
  • کاهش مراحل تولید و نیروی کار
  • کاهش مصرف انرژی
  • بدون نیاز به اسید و خاک
  • قابلیت خود تمیز کنندگی
  • محصولات به دست آمده از تصفیه روغن

کاربرد بازیافت روغن سوخته

بازیافت روغن سوخته کاربردهای بی شماری داشته که در ادامه تعدادی از آن ها را ذکر خواهیم کرد:

  • روغن پایه

روغن پایه به تولید شده خوراکی بسیار مناسبی به منظور فرموله کردن و تدوین طیف وسیعی از روغن های هیدرولیک، توربین،‌ گریس، دنده و غیره است.

  • سوخت تقطیری صنعتی

ممکن است این محصول به عنوان سوخت سبک و یا سوخت جایگزین در هیترهای شعله ای صنعتی و یا بویلرها مورد استفاده واقع شود.

  • اسلاج قیری

این نوع اسلاج حاوی حجم زیادی پلیمر و فلز بوده که می تواند در پوشش محافظتی قیری، تولید آسفالت خیابان و یا به عنوان سوخت در کارخانه های سیمان مصرف گردد.

خریدار روغن سوخته رستوران تهران

در صورتی که به دنبال مجموعه جهت خرید روغن سوخته خوراکی خود می گردید اسقاط کالا یکی از فعال ترین مراکز در زمینهخرید روغن سوخته فست فود و همچنین خریدار روغن سوخته خوراکی شما می باشد.

قیمت خرید روغن سوخته

روغن سوخته قیمت معین شده ای نداشته و با توجه به میزان نا خالصی، نوع روغن، مدت زمان تصفیه و غیره هزینه روغن سوخته معین می شود. به منظور کسب اطلاع از  قیمت به روز روغن سوخته با مجموعه اسقاط کالا تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

قیمت روغن سوخته در سال  99

به منظور خرید روغن سوخته با بهترین قیمت با مجموعه اسقاط کالا تماس بگیرید. اسقاط کالا خریدار انواع ضایعات بازیافتی بوده تا از این راه موجب صرفه جویی در مواد اولیه و حفظ سلامت محیط زیست شود. در صورتی که می خواهید فروش روغن کارکرده خود را داشته باشید و در پی برآورد هزینه آن هستید می توانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. این مرکز درحیطه خرید ضایعات فلزی نیز مشغول به کار است.

جهت کسب اطلاع از قیمت هر لیتر روغن سوخته خودرو  و همچنین قیمت خرید روغن سوخته ماشین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

اسقاط کالا مرکز خرید روغن سوخته 

یک مجموعه خریدار روغن سوخته که از تجربه بسیار زیادی بهره مند است، می بایست بتواند تمام روغن های سوخته را در کوتاه ترین زمان و با بهترین شیوه های بارگیری حمل و نقل، به مرکز خرید روغن سوخته جا به جا نماید. این روغن ها در بیشتر اوقات از کارخانه های ذوب فلزات، نیروگاه ها و همچنین مراکز تعویض روغنی گردآوری شده و بعد از طی فرآیندی به منظور بازیافت دوباره وارد چرخه تولید خواهد شد.

ویژگی مجموعه اسقاط کالا که آن را از سایز مجمعه های خرید روغن سوخته متمایز می کند این است که در کمترین زمان در محل مورد نظر حاضر می شود و تمام روغن سوخته شما را یکجا خریداری می نماید و هزینه آن را در همان لحظه به صورت نقدی پرداخت می نماید. این مجموعه در زمینه خرید انواع ضایعات کامپیوتر نیز فعالیت دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
مرکز خرید ضایعات فلزی و داغی
مرکز خرید ماشین آلات فرسوده

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
.