مرکز خرید ضایعات میلگرد

میلگرد از انواع فولاد است که با نام آرماتور نیز شناخته می‌شود و به عنوان عامل تقویت کننده‌  بتن در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ضایعات میلگرد جهت ساخت بتن‌ها و استفاده در زمینه‌های دیگر توسط موسسات و مراکز مختلف خریدار ضایعات فلزی و غیر فلزی انجام می‌شود. از جمله این مراکز می‌توان به مجموعه تفکیک سبز اشاره کرد.

 

از جمله تولیدات روزانه‌ی بشر می‌توان به انواع ضایعات اشاره کرد که، می‌توانند فلزی و یا غیر فلزی باشند. از جمله انواع ضایعات فلزی می‌توان به ضایعات میلگرد اشاره کرد.

میلگرد‌ها یا آرماتورها از جمله پروفیل‌هایی هستند که، بطور گسترده در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان‌سازی و در جهت مستحکم سازی بتن‌های به کار رفته برای ساخت خانه‌ها و مجتمع‌ها استفاده می‌شوند؛ در واقع میلگردها نوع خاصی از فلز فولاد هستند.

شرکت خرید ضایعات میلگرد

میلگردهای به کار رفته برای ساخت خانه‌ها و مجتمع‌ها با تخریب این خانه‌ها، دیگر نمی‌توانند مورد استفاده قرار گیرند؛ به همین دلیل، شرکت خرید ضایعات میلگرد با خرید این نوع از ضایعات فلزی، ذوب و بازیافت آن‌ها، ضایعات تولید شده را برای بکارگیری دوباره در مصارف مختلف آماده می‌کنند.

در واقع خرید ضایعات میلگرد و بازیافت آن‌ها توسط مراکز فعال در این زمینه، باعث کمک به حفظ و بقای محیط زیست خواهد شد. علاوه بر آن مردم نیز می‌توانند در صورت دسترسی به این نوع از ضایعات فلزی، آن‌ها را جمع آوری کرده و با فروش این ضایعات، گامی در جهت حفظ محیط زیست از آلودگی بردارند.

جهت فروش میلگرد ضایعاتی خود با ما تماس بگیرید

مرکز خرید و فروش ضایعات میلگرد 

میلگردها توانایی بسیار بالایی در افزایش میزان استحکام و مقاومت بتن‌های مورد استفاده در ساخت خانه‌ها و ورود نیروهای چرخشی و کششی وارد شده به آن‌ها دارند. باید اشاره کرد که منابع اصلی جمع آوری و خرید ضایعات میلگرد نیز به همین ساختمان‌ها و مجتمع‌ها برمی‌گردد.

در واقع خریدار ضایعات میلگرد باید در نظر داشته باشد که، منابع اصلی جمع آوری و خرید و فروش ضایعات میلگرد از تخریب خانه‌ها و ساختمان‌ها و بتن‌های مورد استفاده برای ساخت این خانه‌ها به دست می‌آیند. اسقاط کالا به عنوان خریدار ضایعات در شهر تهران تمامی ضایعات شما را خریداری می نماید، از جمله خرید ضایعات کامپیوتر.

عوامل موثر بر قیمت خرید ضایعات میلگرد

همانند سایر موارد دیگر، انواع ضایعات فلزی نیز ممکن است تحت تاثیر عوامل متعددی دچار تغییر قیمت شوند؛ به بیان دیگر با توجه به عوامل مختلفی که می‌تواند قیمت خرید ضایعات میلگرد را تحت تاثیر قرار دهد، نمی‌توان این نوع از ضایعات فلزی را با یک رنج قیمت ثابت خریداری نموده و بازیافت کرد.

از جمله عواملی که بر روی هزینه‌ خرید ضایعات میلگرد تاثیر می‌گذارد، میزان عرضه و تقاضا برای فولاد و ضایعات آن است. با بالا رفتن تقاضا برای استفاده از میلگرد، میزان میلگردهای موجود در بازار ممکن است کم شود و به همین دلیل صنعت‌گران به استفاده از ضایعات آن و بازیافت آن‌ها برای مصرف دوباره روی بیاورند.

لذا می‌توان ادعا کرد که قیمت میلگرد ضایعاتی در نتیجه‌ی افزایش عرضه و تقاضا، ممکن است دچار تغییر شود‌. افزایش نیروهای کار و همچنین افزایش تقاضا برای تامین مواد اولیه نیز، نقش بسزایی در تغییر قیمت ضایعات میلگرد دارد. بخش زیادی از موادی که برای تولید دوباره‌ی فولاد به کار می‌رود، انواع ضایعات میلگرد است.

به همین دلیل هزینه‌های نهایی ضایعات میلگرد که توسط تولید کنندگان این پروفیل مشخص می‌شود نیز، تاثیر بسزایی در تغییر قیمت این نوع از ضایعات فلزی می‌گذارد.

از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت هر چیز، تغییرات و نوسانات نرخ ارز می‌باشد؛ با افزایش قیمت ارز ارزش پول ملی پایین می‌آید و در نتیجه، فولاد وارداتی برای تولید میلگردها دچار تغییر قیمت می‌شود.در نتیجه قیمت ضایعات میلگرد که به عنوان مواد اولیه‌ی تولید فولاد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، دچار تغییر خواهد شد.

مزایای حاصل از خرید ضایعات میلگرد

بطور کلی خرید و بازیافت ضایعات فلزی مختلف، منافع گوناگونی را به دنبال دارد. فواید حاصل از خرید ضایعات میلگرد و بازیافت آن، هم اقتصادی است و هم زیست محیطی.

بهترین خریدار میلگرد آلومینیوم و انواع دیگر ضایعات میلگرد، با بازیافت این نوع ضایعات فلزی گام بلندی در جهت حفظ سرمایه و نجات اقتصاد کشور برمی‌دارند. چرا که با ذوب و بازیافت ضایعات میلگرد، می‌توان از آن در تولید اولیه‌ی این پروفیل استفاده کرده و در هزینه‌هایی که برای خرید مواد اولیه‌ی تولید میلگرد به کار می‌روند، صرفه جویی کرد.

علاوه بر آن، خرید و بازیافت ضایعات میلگرد می‌تواند نقش بسزایی در حفظ و نجات محیط زیست از نابودی داشته باشد. در صورت بازیافت نکردن ضایعات میلگرد، حجم زیادی از این نوع ضایعات فلزی بر روی هم تلنبار می‌شوند، که باعث تخریب و آسیب رسیدن به محیط زیست خواهند شد.

در واقع با جمع آوری و بازیافت ضایعات فلزی مختلف همچون میلگردها، می‌توان در جلوگیری از آلودگی هوا و آب و ارکان مختلف محیط زیست تاثیر گذاشته و آن‌ها را از آلودگی و تخریب حفظ کرد.

بازیافت ضایعات میلگرد

 بازیافت ضایعات میلگرد باعث می‌شود تا از تولید قبرستان‌های ضایعات که در نقاط مختلف یک شهر پراکنده شده‌اند و همچنین، ایجاد ظاهری نامتعارف و زشت برای شهر جلوگیری شود‌. لذا خریداران انواع ضایعات فلزی همچون میلگرد، نقش بسیار مهمی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن دارند و علاوه بر تجارت در این حیطه، می‌توانند فواید بسیاری را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورند‌. در ادامه به بررسی روش بازیافت ضایعات میلگرد می‌پردازیم.

همانطور که اشاره شد، خرید ضایعات میلگرد و بازیافت آن توسط مراکز مختلف خریدار این نوع ضایعات، با اهداف مختلف اقتصادی و یا زیست محیطی انجام می‌شود. اما سوال اصلی این است که، روشی که برای بازیافت این نوع از ضایعات فلزی در نظر گرفته می‌شود چیست و طی چه مراحلی می‌توان این فلزات را بازیافت کرد؟ بطور کلی فرایند بازیافت انواع ضایعات فلزی تقریبا به یک شکل می‌باشد.

روش بازیافت ضایعات میلگرد

اولین مرحله از بازیافت ضایعات میلگرد، مربوط به رویه‌ی جمع‌آوری و طبقه‌بندی این نوع از ضایعات فلزی می‌باشد. به بیان دیگر پس از جمع آوری انواع ضایعات میلگرد و جداسازی و طبقه بندی آن‌ها، می‌توان به سراغ مراحل بعدی بازیافت ضایعات فلزی رفت‌.

در مرحله‌ی بعد تغییرات لازم را در ضایعات میلگرد جمع آوری شده انجام می‌دهند و ابعاد و اندازه‌ی آن را به شکلی در می‌آورند که، بتوان آن‌ها را در کوره قرار داده و ذوب کرد. بعد از انجام تغییرات لازم در ابعاد و اندازه‌ی میلگرد، در صورت وجود قراضه‌های دیگر در بین ضایعات میلگرد به جداسازی این ضایعات پرداخته می‌شود؛ به بیان دیگر، در صورت وجود قطعات و ضایعات دیگر در بین ضایعات میلگرد با استفاده از میدان مغناطیسی این قطعات اضافی را جدا می‌کنند.

در نهایت با گذر کردن از این مراحل، نوبت به مرحله‌ی ذوب و بازیافت ضایعات میلگرد خواهد رسید. در این مرحله با قرار دادن ضایعات میلگرد در کوره‌های مخصوص ذوب، ضایعات میلگرد را ذوب می‌کنند و در نهایت از مواد مذاب یا بازیافتی به دست آمده جهت مصارف و فعالیت‌های گوناگون استفاده می‌شود. 

موارد استفاده از ضایعات میلگرد

ضایعات میلگرد با توجه به انواع مختلف این پروفیل، دارای گونه‌های متفاوتی است. بطور کلی خریداران ضایعات میلگرد، این نوع از ضایعات فلزی را در انواع مختلفی یافته و خریداری می‌کنند.

از انواع ضایعات میلگرد، می‌توان به میلگردها با آلیاژ‌های مختلف اشاره کرد. بیان این نکته لازم است که، بخش عظیمی از ضایعات میلگرد برای تولید اولیه‌ی این نوع پروفیل صنعتی بکار می‌رود؛ به عبارت دیگر با بازیافت و ذوب کردن انواع مختلف میلگردها، از آن‌ها برای تولید انواع میلگردها استفاده می‌شود.

از انواع این میلگردها، می‌توان به میلگرد اروپایی اشاره کرد که که از منگنز ساخته شده‌اند و این ویژگی‌ آن‌ها باعث می‌شود تا به سادگی خم شوند. به عبارت دیگر با بازیافت ضایعات میلگردها و استفاده از آن‌ها برای تولید میلگردهای اروپایی، می‌توان از آن‌ها در قسمت‌هایی از ساختمان که تحت تاثیر شرایط جوی قرار ندارند استفاده کرد.

از جمله موارد دیگر استفاده از ضایعات کربن، بکارگیری آن برای تولید میلگردهای فولاد کربن است که از جمله پرکاربردترین انواع میلگرد به شمار می‌روند و همانطور که از نام آن‌ها پیداست، بخش اصلی این نوع میلگردها از کربن تشکیل شده است.

علاوه بر آن خرید ضایعات میلگرد، بازیافت آن‌ها و استفاده از آن‌ها در جهت تولید انواع مختلفی از میلگردها از جمله میلگردهای دارای پوشش اپوکسی، میلگردهای گالوانیزه، میلگردهای از جنس فیبر پلیمری، میلگرد استیل و در نهایت میلگرد آلومینیومی، از جمله دیگر موارد استفاده از ضایعات میلگرد به شمار می‌روند.

مرکز خرید میلگرد ضایعاتی در تهران

خرید ضایعات میلگرد در تهران به دلیل حجم بالای تولید این نوع از ضایعات فلزی توسط مجموعه‌های و مراکز مختلفی که در زمینه‌ی خرید و جمع آوری ضایعات فلزی و غیر فلزی فعالیت می‌کنند، انجام می‌شود.

از جمله مراکز خریدار ضایعات میلگرد در تهران، مجموعه‌ی تفکیک سبز است که طی مدتی طولانی، به عنوان یک مرکز خرید ضایعات میلگرد و سایر ضایعات فلزی و غیر فلزی مشغول به فعالیت در نقاط مختلف تهران است.

در واقع نمایندگی‌های این مجموعه به عنوان خریدار ضایعات میلگرد در غرب تهران، خریدار ضایعات میلگرد در شرق تهران، خریدار ضایعات میلگرد در شمال تهران و همچنین خریدار ضایعات میلگرد در جنوب تهران مشغول به فعالیت هستند و خدمات بسیاری را جهت خرید ضایعات میلگرد به صورت کلی برای فروشندگان ارائه می‌دهند‌. اسقاط کالا به عنوان خریدار ضایعات در شهر تهران تمامی ضایعات شما را در محل خریداری می نماید، این مجموعه به عنوان خریدار ضایعات روغن سوخته نیز فعالیت می کند.

 

جهت فروش میلگرد ضایعاتی خود با ما تماس بگیرید

بهترین خریدار میلگرد ضایعاتی در تهران

مجموعه تفکیک سبز به عنوان بالاترین خریدار میلگرد آلومینیوم و انواع دیگر آلیاژ‌های این پروفیل، قیمت مناسبی را برای خرید انواع ضایعات میلگرد به فروشندگان پیشنهاد می‌کنند و به همین طریق معاملات مربوط به خرید و فروش انواع ضایعات میلگرد با رضایت دو طرف انجام می‌شود.

همچنین باید اشاره کرد که این مجموعه به عنوان یک مرکز خرید ضایعات میلگرد در تهران، اطلاعات بسیاری را در باب قیمت ضایعات فلزی و غیر فلزی در اختیار فروشندگان و مشتریان قرار می‌دهد افراد برای فروش ضایعات خود، دچار هیچ نگرانی و تشویش نخواهند شد؛ چرا که مجموعه‌ی تفکیک سبز به عنوان معتبرترین خریدار ضایعات میلگرد تهران، تعرفه‌هایی منصفانه برای خرید انواع ضایعات را در نظر می‌گیرد‌.

با توجه به این موضوع، می‌توان از مجموعه‌ی تفکیک سبز به عنوان یک خریدار حرفه‌ای ضایعات در تهران یاد کرد. اسقاط کالا به عنوان خریدار ضایعات در شهر تهران تمامی ضایعات شما را در محل خریداری می نماید، این مجموعه به عنوان خریدار لاستیک مستعمل نیز فعالیت می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
,
خرید لاستیک فرسوده لودر
خرید ضایعات مس

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام ،ضمن تشکر از ارایه مطالب مفید قصد خرید میلگرد بازیافت دارم که جهت این مورد راهنمایی و ادرس فروش میخواستم ….باتشکر حسام زاده ۰۹۳۵۶۵۰۸۱۳۷

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
.