مرکز خرید ماشین آلات فرسوده

با توجه به گسترش بیش از پیش پیشرفت فناوری و تولید شدن ماشین آلات و ابزار های دقیق و به روز، تجهیزات و ماشین آلات قدیمی تر با گذشت زمان از دور خارج می گردند. به عنوان مثال اکثر لوازم اسقاطی شرکت ها، ماشین آلات از کار افتاده، دستگاه ها کار کرده و بیشتر محصولاتی که دیگر اثربخشی چندانی ندارند تماما از سامانه فعلی خود کنار گذاشته خواهند شد. برترین روش جهت جمع آوری و کاربردی ترین سرنوشتی که می توان برای آن ها به وجود آورد، این است که آن ها بازیافت شوند. مجموعه اسقاط کالا همه ضایعات را خریداری می نماید. خرید ماشین آلات فرسوده و اسقاطی و بهره وری آن ها در صنعت بواسطه ی بازیافت می تواند کمک شایانی در کاهش تخریب های نشئت گرفته از انبار کردن ماشین آلات کارکرده داشته باشد. این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی و داغی نیز فعالین دارد.

خرید انواع ماشین آلات فرسوده

به طور عمومی ماشین آلات انواع گوناگونی دارند که در کارخانجات بی شماری تولید می گردند و پس از گذراندن عمر مفیدی که داشتند در سیکل ضایعات و لوازم مستعمل قرار می گیرند. ماشین آلات اسقاطی عمودی که به عنوان مثال می توان به ماشین تراش معمولی، دستگاه حفاری، دستگاه خسته کننده، ماشین فرز و ماشین آلات برنامه ریزی  اشاره داشت. به طور معمول این سیستم ها بعد از مدتی تعویض و یا کنار گذاشته می شوند و هنگامی که مستعمل شدند می توان با بازیافت مجدد از آن ها بهره وری کرد. ماشین آلات دقت که متشکل از ماشین سنگ زنی، ماشین پردازش دنده، ماشین پردازش موضوع و  سایر نمونه هایی که با این مقصود و بالا رفتن دقت سیستماتیک در عرصه های گوناگون عرضه و استفاده می شوند.

ابزار دقیق مثل مختص دستگاه خسته کننده، چرخ دنده ماشین سنگ زنی، چرخ دنده موضوع، دستگاه دنده با دقت تمام و همه ماشین آلاتی که با دقت بالایی داده ها را بررسی می نمایند. کل این قطعات نیز بعد از مدت زمان کوتاه و یا طولانی، با توجه به نحوه کاربرد، جنس و کیفیت قطعات تشکیل دهنده، مستعمل می شوند و می توانند در قسمت بازیافت باشند. ماشین آلات سی ان سی که این محصولات همان دستگاه های دیجیتال هستند که در صنایع گوناگون بهره وری های وسیع و مختلفی دارند. تجهیزاتی با سیستم اتومات و سیستم کنترل برنامه که می توان دستورالعمل های نمادین را برای پردازش در اختیار آن ها گذاشت. این قطعات پس از فرسوده شدن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت اسقاط کالا خریدار ماشین آلات مستهلک و به طور عمومی همه نوع ضایعاتی است. این مجموعه در تلاش است با گردآوری و بازیافت اصولی تجهیزات مستعمل، به حفظ محیط زیست و بازگشت مواد فرسوده به سیکل صنعت یاری رساند.

مجموعه اسقاط کالا با به کار بردن برترین روش های جمع آوری و با فراهم کردن مدرن ترین ماشین آلات به کمک شهروندان محترم آمده است تا بتواند آن ها را نگرانی تجمع ضایعات رهایی بخشد. همان گونه که اطلاع دارید ماشین های مستهلک فضای زیادی را اشغال کرده که این موضوع آسیب بسیار جدی به محیط زیست وارد می سازد.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات ماشین آلات فرسوده هستیم

  • خرید ماشین آلات راه داری فرسوده

  • خرید ماشین آلات ساختمانی فرسوده

  • خرید ماشین آلات صنعتی فرسوده

  • خرید ماشین آلات چاپ فرسوده

  • خرید ماشین آلات کشاورزی فرسوده

  • خرید ماشین آلات تولیدی فرسوده

  • خرید ماشین آلات نجاری فرسوده

  • خرید ماشین آلات بسته بندی فرسوده

  • خرید ماشین آلات معدن فرسوده

  • خرید ماشین آلات چاپ فرسوده

 

خرید ماشین آلات اسقاطی در تهران

یکی از مهم ترین امتیازات مجموعه اسقاط کالا در زمینه خرید ماشین آلات مستعمل یا اسقاطی این است تمام وسایل اسقاطی شما را یکجا خریداری می کند و پول آن را نقدی پرداخت می نماید. همچنین این مجموعه با بالاترین قیمت وسایل و ماشین آلات فرسوده شما را خریداری می کند.

حیطه فعالیت مجموعه اسقاط کالا تنها محدود به استان تهران و هم چنین استان های هم جوار نیست. چرا که شرایط خرید مستقیم هر یک از انواع ماشین آلات صنعتی در سراسر کشور، بدون محدودیت توسط مرکز اسقاط کالا فراهم گردیده است.

انتخاب بزرگ ترین و بهترین خریدار ماشین آلات از رده خارج می تواند نتایج فوق العاده موثری در کاهش هزینه های ناشی از فروش وسایل، تجهیزات و ماشین آلات اسقاطی شما را به همراه داشته باشد.

اهمیت بازیافت ماشین آلات فرسوده

مقدار زیادی از این قطعات مستهلک و ماشین آلات فرسوده در سامانه ها و یا در انبار ها تلمبار می شوند بدون این که بهره مفیدی از آن ها صورت بگیرد. این موضوع مضاف بر افزایش میزان زباله و آلودگی هوا، روند بازگشت این قطعات را به سیکل صنعت خواهد گرفت. بازیافت این قطعات منافع بسیاری دارد که در ادامه به به طور خلاصه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

صرفه جویی مواد اولیه

یکی دیگر از مزیت های بازیافت تجهیزات صرفه جویی روزافزون در مصرف منابعی مثل فولاد، فلز و غیره است. به عنوان مثال 1000 کیلوگرم فولاد که دستاورد محصول بازیافت آهن قراضه می باشد موجب پایین آمدن مصرف 1115کیلو گرم آهن، 625 کیلوگرم زغال سنگ و 53 کیلو گرم سنگ آهک خواهد شد. این موضوع با کاهش ۹۵ درصدی بهره وری آلومینیوم، ۸۵ درصد صرفه جویی در فلز مس، ۶۵ درصد صرفه جویی در فلز سرب و6 درصد صرفه جویی در فلز روی ب اهمیت ترین گام در صرفه جویی مواد اولیه به شمار می آید.

تولید مواد فلزی قوی

یکی از موارد استفاده بسیار به صرفه و قابل به کارگیری این قطعات تولید مواد فلزی از آن آلات و بخش های فلزی آن ها است. روش آن به این شکل می باشد که ابتدا تحت پروسه ای با قوس الکتریکی که صدای بسیار زیادی را از خود ساطع می کند و حرارت بالایی دارد، گذاشته می شود و سپس در کوره تجهیزات فلزی قوی از آن تولید می گردد که فولاد ضد خش یکی از اقسام محصولات این چنینی است. این نوع بازیافت انرژی بیشتری را حفظ کرده و کربن دی اکسید کم تری استفاده می نماید و صدمه به محیط زیست را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. ساخت وسایل فلزی جدیدتر با این روند از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر است. همچنین این رویه نیز برای مس و آلومینیوم به کار گرفته می شود. این امر می تواند نقش بسزایی در کاهش تجهیزات فرسوده ایفا نماید.

 حفظ محیط زیست

در حال حاضر این موضوع از اهمیت بسیار بالایی در سرتاسر جهان برخوردار است. ضایعاتی که در طبیعت به وجود می آیند و قطعاتی که بلا استفاده درگوشه و کنار کره ی زمین تلمبار می گردند، همه  و همه موجب بروز آسیب های جبران ناپذیری به طبیعت خواهند شد. بازیافت به موقع و صحیح تجهیزات و ماشین آلات مستهلک سبب کاهش ۸۶ درصد آلودگی هوا، کاهش ۴۰ درصدی آب و کاهش ۷۶ درصدی آلودگی آب خواهد شد. بازیافت می تواند خسارات ناشی از آلودگی محیط زیست را با برگشت مجدد قطعات فرسوده به تولید را کاهش دهد. خرید تجهیزات فرسوده یکی از اقدامات مجموعه اسقاط کالا جهت حفظ محیط زیست است. این مجموعه با تمام تلاش خود سعی دارد تا باری از روی دوش مردم برداشته و ضمن بردن ضایعات و بازیافت آن ها بابت این موضوع هزینه ای عودت کرده تا گوشه ای از مشکلات مالی آن ها برطرف گردد.

چرا باید ماشین آلات اسقاطی را کنار بگذاریم؟

خراب و فرسوده بودن سامانه های تولیدی و بهره وری از قطعات کهنه و ماشین آلات کارکرده می تواند تاثیرات منفی در رویه عملکرد شرکت ها داشته باشد. شاید در ابتدا نرخ  تعویض قطعه و یا ماشین آلات یک قسمت و یا ماشین بسیار بالا باشد، ولی با یک دید اصولی اقتصادی این کار خیلی به صرفه تر از ضرباتی است که این استهلاک در زمان طولانی به سیستم کلی وارد می سازد. به عنوان مثال هنگامی که تجهیزات و ابزار شما عملکرد قبلی خود را نداشته باشند، برای برگرداندن کاستی فنی ماشین آلات ناگزیر به استخدام نیروی انسانی بیشتری خواهید شد و یا امکان دارد مکررا هزینه ی تعمیر آن را بپردازید. این هزینه ها بیش از پیش بالاتر از تعویض آن دستگاه خواهند بود. مجموعه اسقاط کالا با خرید دستگاه های مستهلک و باز یافت قطعات فرسوده ماشین آلات در سیکل اقتصادی و بازیافتی کمک شایانی انجام می دهند.

کاربرد قطعات خودرو در بازار جهانی برای بازیافت

بهره وری از قطعات گوناگون دستگاه هایی مانند بالابر غلطک و دیگر ماشین آلات مستعمل در بازیافت و برگرداندن آن ها به صنعت در همه جهان مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال در کشور آمریکا بیش از 140 هزار‌نفر در بیش از9 هزار مرکز بازیافت خودرو اسقاطی مشغول به کار هستند. همچنین قابل ذکر است که صنعت بازیافت خودرو شامل صنایع بزرگ ایالت آمریکاست. به طوری که اخیرا به شانزدهمین صنعت بزرگ این کشور تغییر یافته است. سهم صنعت بازیافت از سود ناخالص ملی سالیانه 25میلیارد دلار برآورد می شود. اشخاصی که در این زمینه مشغول به کار هستند ادعا دارند توانسته اند 75 درصد از وزن خودرو را بازیافت نموده و در ساخت قطعات جدید یا صنایع دیگر به‌ منظور مواد خام برای سایر صنعت ها از آن ها بهره ببرند. این درصد بسیار قابل ملاحظه است و برای سالم ماندن محیط زیست و ساخت مواد اولیه بدون نیاز به زیر و رو کردن طبیعت گامی مهم به حساب می آید. بدنه، موتور و باتری، چرخ‌ها، صندلی و فرمان این تجهیزات کاملا در فرآیندی بازیافت می شوند.

بزرگ ترین مرکز خرید ماشین آلات از رده خارج 

ماشین آلاتی مثل تجهیزات راهسازی، ماشین آلات معدنی، بیل مکانیکی چرخ زنجیری، چکش هیدرولیکی، لودر، گریدر، سنگ شکن، دستگاه لوله گذار، مینی لودر، غلطک، ترنچر، اسکریپر، جرثقیل و بالابر، ماشین آلات حفاری، انواع بالابر، انواع غلطک، کاتر، دستگاه های فریز، دستگاه چاپ، دستگاه لیبل زن، کمباین، ماشین آلات کشاورزی و همه ماشین آلات مستعمل  به وسیله این مجموعه اسقاط کالا خریداری می گردند. اسقاط کالا در جهت گرد آوری انواع ضایعات و بازیافت آن ها سعی فراوان می نماید تا رضایت مندی هموطنان را کسب کند. خرید ماشین آلات اسقاطی و فرسوده به ما بسپارید.

اسقاط کالا بهترین خریدار انواع تجهیزات و لوازم مستهلک:

  • خریدار دستگاه ها فرسوده  و تجهیزات ساختمانی مستهلک
  • خریدار دستگاه ها اسقاطی و تجهیزات راهسازی مستهلک
  • خریدار دستگاه ها از رده خارج شده و تجهیزات صنعتی مستهلک
  • خریدار دستگاه ها ، ماشین آلات اسقاطی و تجهیزات اداری مستهلک
  • خریدار دستگاه ها ، ماشین آلات اسقاطی و تجهیزات صنعت چاپ مستهلک
  • خریدار دستگاه ها، ماشین آلات از رده خارج شده و تجهیزات شهری مستهلک
  • خریدار دستگاه ها فرسوده و تجهیزات نظافتی مستهلک
  • خریدار دستگاه ها فرسوده  و تجهیزات حفاری و معدن مستهلک
  • خریدار دستگاه ها فرسوده و تجهیزات خط تولید مستهلک

فروش ماشین آلات فرسوده و اسقاطی 

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که با بالاترین قیمت ماشین آلات از رده خارج شده شما را خریداری کند، اسقاط کالا از بزرگتریم مجموعه ها در این زمینه می باشد، شما کافیست فقط با یک تماس با ما تمام وسایل اسقاطی خود را به فروش برسانید.

نحوه قیمت گذاری انواع ماشن آلات فرسوده 

قیمت گذاری ماشین آلات از رده خارج با بررسی ظاهر و هم چنین نوع این ماشین ها صورت می گیرد. مجموعه اسقاط کالا با ایجاد شرایطی کاملا مستمر و مداوم، همواره خریدار ماشین آلات از رده خارج با بالاترین قیمت ممکن در کشور می باشد.

فعالیت این مرکز به شکل گسترده در سراسر کشور صورت می گیرد، ضایعات ماشین آلات سنگین و سبک در بخش های صنعتی و کارگاهی به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه اسقاط کالا با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمنه خرید انواع ضایعات به خصوص خرید ماشین آلات فرسوده و همچنین خرید روغن سوخته فعالیت دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
مرکز خریدار روغن سوخته و برگشتی
خرید ضایعات روی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
.